انتظامی

کاروان خودرویی قاچاق مواد مخدر در کویر دامغان به دام پلیس افتاد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی ناجا، سردار عبدالله حسنی اظهار داشت: با دریافت خبری از پلیس خراسان رضوی مبنی بر انتقال یک محموله از شرق کشور پیگیری‌های تخصصی مأموران خبره و کارکشته اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان آغاز شد.

وی از هماهنگی‌های درون و برون سازمانی برای اجرای دقیق و هدفمند عملیات خبر داد و افزود: پس از بررسی تمامی جوانب و بسیج همه امکانات و توانمندی‌های تخصصی، تیم‌های ویژه از پلیس به محور کویر دامغان زنده اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر اینکه اقدامات مؤثر پلیس در برخورد قاطع با سوداگران مرگ، حمل و نقل مواد را برای قاچاقچیان با دشواری‌های فراوانی مواجه کرده است گفت: در همین راستا اعضای این شبکه قصد انتقال مواد را در قالب یک کاروان خودرویی داشتند که با واکنش به هنگام و مناسب پلیس روبرو شدند.

حسنی تصریح کرد: قاچاقچیان از هفت دستگاه خودروی سواری برای مقصد شوم خود استفاده کرده بودند که هر هفت دستگاه در تور اطلاعاتی مأموران پلیس به دام افتادند.

وی با اشاره به جا ساز بسیار حرفه‌ای مواد در این هفت دستگاه خودروی سواری، از به‌کارگیری تیم تخصصی سگ‌های مواد یاب پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پس از بازرسی‌های دقیق و فنی، از هر خودرو ١٠ کیلوگرم مواد مخدر و در مجموع ۷۰ کیلوگرم تریاک از دل این خودروها کشف شد و هر هفت عضو این شبکه خودرویی قاچاق مواد مخدر نیز دستگیر شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا