آخرین اخبارجهان > محور مقاومت

ماجرای آقازاده‌ها؛ ترور در غزه و خوشگذرانی در فلوریدا


به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی در روز عید فطر که مردم غزه پس از یک ماه روزه‌داری در شرایط جنگ و محاصره، آن‌ را جشن گرفته بودند، «حازم، امیر و محمد» سه پسر و همچنین سه نوه رئیس‌ دفتر سیاسی حماس را در اردوگاه الشاطی در غرب غزه به شهادت رساند.

اعضای خانواده هنیه جزو ۱۲۵ فلسطینی بودند که در روز عید فطر به شهادت رسیدند. 

فرزندان هنیه همواره هدف پروپاگاندای رسانه‌ای رژیم صهیونیستی بودند و رسانه‌های دولتی رسمی و غیررسمی، همواره آن‌ها را به خوشگذرانی در کشورهای دیگر متهم می‌کردند.

ماجرای آقازاده‌ها؛ ترور در غزه و خوشگذرانی در فلوریدا
فرزندان شهید هنیه 

تیرهای رسانه‌ای صهیونیست‌ها به سمت خودشان بازمی‌گردد

در شبانه‌روز گذشته و پس از شهادت فرزندان هنیه در غزه، رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌گویی صهیونیست‌ها اشاره کرده‌ و واکنش باصلابت هنیه هنگام شنیدن خبر شهادت اعضای خانواده‌اش را تحسین کردند.

هنیه گفت: خداوند را به خاطر این افتخاری که با شهادت سه فرزند و نوه‌هایم نصیب ما کرد، شکر می‌کنم. با این دردها و خون‌ها، ما برای ملت و مسأله فلسطین و امت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

او گفت: فرزندانم نزد مردم ما در غزه مانده و این باریکه را ترک نکرده‌اند. تمامی فلسطینیان و همه ساکنان غزه با دادن خون فرزندان خود بهای سنگینی پرداخت کرده‌اند و من نیز جزو یکی از آن‌ها هستم.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند تمامی ملت فلسطین به شهادت رسیدند و میان آن‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی گمان می‌کند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم و اراده ملت ما را درهم می‌شکنند اما ما خطاب به اشغالگران می‌گوییم که این خون‌ها ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان ثابت‌قدم‌تر و استوارتر خواهد کرد.

تفریح پسر نتانیاهو در سواحل آمریکا و فراخوان جنگ علیه غزه

دروغ‌های اسرائیلی علیه هنیه در حالی است که «یائیر نتانیاهو» پسر نتانیاهو در بحبوحه جنگ در فلوریدای آمریکا اقامت داشت و در حال خوش‌گذرانی بود؛ اقدامی که صدای صهیونیست‌ها را درآورد.

روزنامه دیلی‌میل حدود یک ماه پس از جنگ علیه غزه نوشت پسر ۳۲ ساله نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از ماه آوریل و پس از آنکه پدرش به او گفت مطالب تحریک‌آمیز در رسانه‌های اجتماعی منتشر نکند، در فلوریدا به سر می‌برد.

یائیر پس از آنکه صدها هزار اسرائیلی را که علیه تغییرات قضایی به خیابان‌ها آمده بودند، «تروریست» خواند، باعث خشم عمومی شد و دولت آمریکا را به دست داشتن در این اعتراضات متهم کرد.

ماجرای آقازاده‌ها؛ ترور در غزه و خوشگذرانی در فلوریدا
یائیر نتانیاهو در اقامتگاه خود در فلوریدا

در این میان به ۳۶۰ هزار سرباز ذخیره صهیونیست فراخوان بازگشت به ارتش را دادند و آن‌ها باید به اراضی اشغالی بازمی‌گشتند اما پسر پرحاشیه نتانیاهو همچنان در فلوریدا حضور داشت و این مساله باعث خشم سربازان رژیم صهیونیستی شد.

یکی از این سربازان در جبهه شمالی سرزمین‌های اشغالی گفت: یائیر در حالی از زندگی در سواحل میامی لذت می‌برد که من در میدان جنگ هستم.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا