مهارت آموری

مبتلا به کرونا در پادگان ‌۰۳ شهید برخورداری عجب شیر مشاهده نشده است



سرهنگ هرمز طبرخونی روز پنجشنبه در نشست خبریافزود: والدین دغدغه‌ای در مورد سلامت سربازان نداشته باشند و مطمئن باشند که در پادگان ها سلامتی سربازان در درجه اول قرار دارد.  
فرمانده پادگان شهید برخورداری عجب شیر از کاهش دوره آموزش سربازان از ۲ ماه به یک ماه خبر داد و گفت: با تست و پایشی که در پادگان ۰۳شهید برخورداری انجام می شود، در سطح نیروهای مسلح خوشبختانه به هیچ عنوان شیوع و سرایت بیماری کرونا را با توجه به ورودی و خروجی روزانه در پادگان ها نداشتیم.
وی با بیان اینکه روزانه به صورت رایگان ماسک سه لایه و محلول ضدعفونی کننده در بین سربازان توزیع می شود، اظهار داشت: سربازان در بدو ورود به پادگان مورد غربالگری قرار گرفته و برگه خود اظهاری را پر کرده و همه روزه آسایشگاه ها ضد عفونی می شوند و نیروها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی با فاصله گذاری اجتماعی ۲متری در سربازخانه ها مستقر می شوند.
وی از ارائه مهارت‌های فنی و حرفه ای به تمامی سربازان در سال‌های آینده خبرداد و گفت: هدف از ارائه مهارت به سربازان کمک به رونق اشتغال در کشور است.
وی با اشاره به آموزش مهارت های فنی حرفه ای در پادگان ۰۳شهید برخورداری، گفت: در این پادگان در ۱۷ رشته فنی از جمله لوله کشی، صافکاری، نقاشی خودرو، برق صنعتی و پرورش قارچ و زنبور عسل و ۴۳ رشته فرهنگی مانند عکاسی، هنر و قرآن دوره های آموزشی برگزار می شود.

سرهنگ طبرخونی با بیان اینکه سربازان از روز اولین روز خدمت از بیمه حوادث و عمر بهره مند می شوند، گفت: به سربازان بی بضاعت نیز کمک مالی و کمک معیشتی در طول آموزش سربازی انجام می شود.
وی در پایان از مدیریت توزیع برق استان آذربایجان شرقی و شهرستان عجب شیر به خاطر اجرای طرح روشنایی مسیر پادگان تا راه آهن قدردانی کرد و افزود: با همکاری فرمانداری شهرستان و پادگان شهید برخورداری مسیر گردشگری رفت بلوار سرباز نیز به زودی آسفالت خواهد شد.
وی به سیستم ارتباطی سربازان و خانواده ها با پادگان ۰۳شهید برخورداری اشاره کرد و افزود: خانواده ها می توانند با شماره تلفن ۰۴۱۳۷۶۳۷۰۱۷ به صورت پیامگیر صوتی و شماره  ۰۹۰۵۴۳۲۱۸۵۰ به صورت سامانه پیام کوتاه به طور مستقیم با فرماندهی مرکز ۰۳ در ارتباط باشند.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا