دستگیری اوباشی که با قرار وثیقه آزاد بودند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ محمد جلینی در تشریح این خبر اظهار کرد: ۲۸ آبان ماه، مأموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی طی اطلاعات به دست آمده مبنی بر شرارت‌های متعدد و تخریب‌های صورت گرفته توسط یکی از اراذل سطح یک سطح حوزه استحفاظی کلانتری، دستگیری این فرد در دستور کار تیم عملیات کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیاتی کلانتری پس از رصد اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و با توجه به حساسیت موضوع و سوابق گذشته وی مبنی بر کشف سلاح گرم و شرارت‌های مختلف، تیم عملیاتی کلانتری به محل مراجعه و با شگردهای پلیسی با غافلگیری، متهم را در منزل به همراه یکی دیگر از همدستانش دستگیر می‌کنند.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم از اراذل سطح یک تهران و در سوابق گذشته سابقه کشف سلاح گرم و مشارکت در درگیری منجر به قتل و تخریب خودروهای شهروندان و تخریب اموال عمومی را دارد که در این خصوص به حبس محکوم و با وثیقه آزاد بوده است.

جلینی خاطرنشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت شهروندان و اراذل و اوباش از وظایف اصلی پلیس است که با جدیت با این امر مقابله می‌کند، پرونده این متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.



منبع:مهر