انتظامی

ارکستر مدیریت رفع ترافیک و آلودگی هوای تهران هماهنگ نمی‌نوازد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین حمیدی صبح امروز در همایش مهندسی و ایمنی ترافیک اظهار کرد: اقدامات پلیس راهور تهران بزرگ در یکصد سال گذشته مشخص است و فعالیت‌ها و کارهای زیادی در حوزه ترافیک، خودرو و مسائل مختلف صورت گرفته است که هنوز جای کار و اقدامات زیادی در حوزه ترافیک داریم که می‌بایست انجام دهیم.

سردار حمیدی گفت: اتفاقات و اقدامات زیادی صورت گرفت که شهر تهران تا الان قفل نشده است و شهر تهران که الان در این وضعیت هست حاصل اقداماتی است که انجام نشده و اگر تهران الان قفل نشده ماحصل اقدامات گذشته است.

وی بیان داشت: باید ما کارنامه خوبی از اقدامات خود ارائه دهیم ولی همچنان آلودگی هوا و تصادفات جز دغدغه‌های ما بوده و هست و باید در این حوزه کارهای زیادی انجام داد و انجام و حل این مشکلات اراده‌ای فراتر از تهران می‌خواهد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ارکستر مدیریت در رفع ترافیک و آلودگی هوای تهران هماهنگ نمی‌نوازد ولی با همدلی دوستان برای موضوعات و مشکلات شاهد یک عزم جدی هستیم.

وی گفت: طراحی شبکه ما در برخی جاها شاید اشتباه اجرا شده و نمی‌بایست انجام می شده و اینگونه نباید باشد که شهر را در اختیار خودرو بگذاریم و باید به سمت انسان محوری برویم.

سردار حمیدی گفت: چرا باید ترافیک و آلودگی هوا را تحمل کنیم و الان باید چه کاری باید انجام دهیم؟، باید تحمل خود را بالا ببریم؟ و مشکلات را تحمل کنیم. خوب معلوم است که این کار فنی نیست و نتیجه آن می‌شود ترافیک حاصل شده که می‌بینیم.

وی گفت: ما در این مقطع، هنوز ترافیک اوج را در تهران ندیده ایم و هنوز ترافیک اصلی شهر تهران شروع نشده است و الان همه می‌دانند که مشکل چیست و باید به سمت کاهش آلودگی هوا و کم کردن ترافیک باشیم و اینها را باید به مردم و مسئولین بگوییم.

وی افزود: امیدوارم در حوزه‌هایی که کار هنوز انجام نشده است باید اقدام کنیم و در پل صراط بابت کارهای انجام نشده قطعاً از ما سوال می‌پرسند و هنوز کارهای انجام نشده زیادی هست که انجام دهیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا