انتظامی

کشف و جمع‌آوری ۵۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری/ یگان انرژی اتمی خوش درخشید



به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی معصوم بیگی صبح سه شنبه در همایش و رزمایش یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: وقتی آمارها رو مورد تحلیل قرار می‌دهیم، همه مولفه‌ها گویای آن است که یگان‌های دستگاه‌های دولتی از سال گذشته تا به امروز رو به جلو بوده اند و توفیقات روزافزون داشته اند.

وی افزود: سطح آمادگی یگان‌های حفاظت در ۱۳ یگانی که در دستگاه‌های دولتی تشکیل شده است در سطح عالی است.

معصوم بیگی بیان کرد: در حوزه هوشمندسازی، یگان‌ها کارهای بسیار خوبی انجام داده اند، فقط در حوزه مقابله با زمین خواری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم بوده است، بالغ بر ۳۴ هزار میلیارد تومان رفع تصرف داشته اند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در این یک سال بالغ بر ۵ هزار و ۸۰۰ سلاح جنگی و شکاری توسط یگان محیط زیست کشف و جمع آوری شده است. همچنین ۱۴ هزار نفر متجاوزین به محیط زیست دستگیر و بازداشت شدند.

وی ادامه داد: حدود ۱۳ هزار پرونده در حوزه محیط زیست توسط یگان حفاظت محیط زیست تشکیل شده است.

معصوم بیگی خاطرنشان کرد: ساماندهی و جمع آوری دستفروشان از سوی یگان حفاظت محیط زیست قویاً پیگیری شده است؛ یگان انرژی اتمی از فعال‌ترین یگان‌ها هستند و با رشادت‌های بسیار کارهای ارجمندی انجام داده اند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: ۲۴۰ هزار بدرقه متهم از سوی یگان سازمان زندان‌ها و بالغ بر ۱۰۰ میلیون نفر که مراجعه به مرکزهای قوه قضائیه داشته اند از سوی یگان حفاظت قوه قضائیه تأمین نظم و امنیت شده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا