مهارت آموری

بازپرس بابلی از سرباز وظیفه‌شناس عذرخواهی کرد



به گزارش ایرنا ، اواخر هفته گذشته یکی از بازپرس های دادگستری بابل هنگام مراجعه به محل کارش از درب ورودی ارباب رجوع با درخواست سرباز وظیفه شناس برای بازرسی بدنی مواجه می شود و اجازه این کار را به سرباز نمی دهد.

درب ورود قضات ، کارشناسان و وکلای دادگستری بابل جدا از محل ورود ارباب رجوع است و به همین دلیل هم سرباز بابلی این بازرپرس را نشناخته و بر بازرسی بدنیش اصرار می ورزد. بازرپرس وقتی با سماجت سرباز مواجه می شود ، سیلی به صورتش می زند ، اقدامی که با اعتراض سرباز و خانواده اش مواجه می شود.

این اقدام بازپرس بابلی در فضای مجازی هم بازتاب منفی ایجاد می کند ولی بعد از کش و قوس های چند روزه سرانجام شامگاه امروز نشستی با حضور رییس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل در محل دادگستری استان در ساری برگزار شد و بازپرس بابلی از سرباز و پدرش در این جلسه عذرخواهی کرد.

محمد حسن کریمی سرباز بابلی پس از این نشست که به سازش ختم شد ، به خبرنگار ایرنا گفت : ما به هیچ عنوان به دنبال حاشیه سازی نبودیم و جلسه امشب که با مدیران ارشد دستگاه قضایی استان و بابل برگزار شد با عذرخواهی بازپرس از بنده ختم به خیر شد و ما طرح شکایت نخواهیم کرد.

وی افزود : ما به هیچ عنوان دوست نداریم برای نظام خود حاشیه درست کنیم و من سرباز وطن هستم و تلاش می کنم براساس قانون برای اعتلای میهن تلاش کنم.

این سرباز وظیفه شناس بابلی از رسانه ها هم خواست که به این موضوع دیگر دامن نزنند و موضوع را تمام شده تلقی کنند.

دکتر محسن کریمی پزشک داروساز و پدر این سرباز هم به خبرنگار ایرنا گفت : ما از همان ابتدا هم به هیچ عنوان به دنبال حاشیه نبودیم و فقط خواسته ما این بود که این بازپرس از پسرم عذرخواهی کند که این موضوع با حضور رییس کل دادگستری مازندران و دادستان بابل انجام شد و از طرف ما هم این موضوع تمام شده است.

وی افزود : هر چند عده ای به ما پیشنهاد کردند که برای احقاق حق پسرم مقابل دادگستری تجمع کنند ، ولی ما به هیچ عنوان به این سمت و سو حرکت نکردیم چرا که انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و برای اعتلای این کشور خون های زیادی ریخته شد و مطالبه ما عذرخواهی بازپرس بود که انجام شد.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا