انتظامی

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت گنبدکاووس



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار محمد قنبری از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو طلبه ترکمن شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: پس از قتل دو طلبه اهل سنت در محله چای بوئین گنبد کاووس با سلاح گرم در تاریخ سیزدهم فروردین ماه سال جاری، عوامل انتظامی بلافاصله ضمن انجام بررسی‌های میدانی، تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع، تیم‌های ویژه تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات انتظامی کشور و استان گلستان رسیدگی به این پرونده را عهده دار و به صورت شبانه روزی شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار قنبری ادامه داد: علیرغم پیچیدگی‌های حادثه، در نتیجه اقدام هماهنگ اطلاعاتی و عملیاتی پلیس که حاکی از اشراف اطلاعاتی کامل انتظامی است، عوامل این جنایت روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه شناسایی و دستگیر شدند و از آنان سلاح به کار رفته در قتل کشف شد.

وی در پایان با اعلام این که ضارب علت قتل را خصومت شخصی عنوان کرده است، اظهار داشت: تحقیقات از متهمان پرونده در جریان بوده و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقباً به اطلاع هموطنان خواهد رسید.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا