انتظامی

گسترش همکاری پلیس و مترو در جهت امنیت بیشتر شهر زیرزمینی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در اولین نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با مسئولین و مدیران شهری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آماده‌باش کامل مأموران پلیس در راستای تأمین امنیت شهروندان در مترو خبر داد و گفت: بنای ما با تیم جدید همراهی صد درصدی است و از روزی که آمده ام پلیس مترو یکی از موضوعاتی بود که پیگیری کردم.

وی تصریح کرد: با اشاره به اینکه امنیت مترو برای من دغدغه است خاطرنشان کرد: شخصاً پیگیر موضوعات مترو هستم و همیشه گزارشات و عملکردها را رصد می‌کنم و می‌خواهم سرهنگ سعیدعطاالهی با توجه به توانمندی و هنری که دارند پیگیر باشند تا ساختار پلیس در این ناوگان به خوبی شکل گیرد.

رحیمی افزود: هم افزایی و همکاری بیش از پیش پلیس و شهرداری می‌تواند زمینه ارتقا، ثبات و پایداری امنیت و آرامش را به همراه داشته باشد چرا که امنیت از اطراف ایستگاه‌ها تا داخل آن باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: همان طور که همکاران شما در بخش‌های مختلف برای آسایش رفت و آمد شهروندان تلاش می‌کنند نیروهای پلیس نیز برای ایجاد امنیت در کنارشان قرار دارند. انشا الله این همراهی استمرا ربیشتری پیدا کند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا