انتظامی

از پایان قدرت‌نمایی یک شرور تا انگیزه عجیب متهم برای آتش‌افروزی


به گزارش خبرنگار مهر، کلان‌شهر تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است. هر روز تماس‌های زیادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته می‌شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می‌شود.

از این پس در این بسته خبری به گوشه‌ای از مأموریت‌ها، حوادث و جرایم می‌پردازیم.

مواد فروش مسلح بازداشت شد
سرهنگ سلیمان شکری از دستگیری دو فروشنده مواد مخدر مسلح و کشف یک قبضه سلاح جنگی خبر داد و گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی عوامل عملیات کلانتری شهرک غرب فردی را که با همکاری همدستش در محله شهرک قدس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مواد مخدر می‌فروخت، شناسایی کردند.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس با بیان اینکه تیم عملیات کلانتری با حضور در نقاطی که احتمال حضور این افراد بود، موفق به شناسایی خودروی متهمان شدند، خاطرنشان کرد: در یک عملیات پلیسی خودروی متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های بیشتر از خودروی متهمان یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر و یک قبضه سلاح جنگی کشف شد، تصریح کرد: متهمان ۵۰ و ۵۵ ساله به بزه انتسابی خود معترف و تحقیقات تکمیلی از متهمان برای کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

دستگیری ۳ زورگیر در تجریش
سرهنگ محمد باقر قدم‌زاده از دستگیری اعضای باند سه نفره زورگیران در محله تجریش خبر داد و گفت: در ساعت ۰۳:۰۰ بامداد روز گذشته در پی وقوع چند فقره زورگیری توسط راننده و دو سرنشین در خیابان ولیعصر و شکایت شهروندان تیم ضربت سرکلانتری یکم به همراه سرکلانتر یکم و سرپرست دادسرای ناحیه یک به پارک باغ فردوس مراجعه کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران گفت: تیم ضربت کلانتری با حضور در داخل پارک متوجه زورگیری سه جوان که در حال سرقت از شهروندی بودند، شدند و بلافاصله در یک اقدام غافلگیرانه پلیسی هر سه متهم ۲۵ تا ۳۵ ساله دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از داخل خودروی متهمان ۱۲ قبضه قمه و شمشیر و یک دستگاه کارت‌خوان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی معترف شدند، در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف سایر جرایم ارتکابی متهمان ادامه دارد.

پایان قدرت نمایی اراذل و اوباش محله نارمک
سرهنگ اردشیر نادری از دستگیری شرور سابقه‌دار در حال قدرت‌نمایی با قمه‌ای در دست در محله نارمک خبر داد و گفت: در پی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر اینکه فردی بدون اینکه پیراهنی بر تن داشته باشد با استفاده از یک قبضه قمه قدرت‌نمایی و نظم و آسایش عمومی را در محله نارمک مختل کرده است، بلافاصله اقدامات پلیس برای بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد قبل از حضور مأموران از محل متواری شده است که بلافاصله با توجه به اهمیت موضوع دستگیری وی عملیاتی و اجرای طرح مهار متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت پلیس، شرور سابقه‌دار در نزدیکی همان محل که همچنان در حال قدرت‌نمایی بود شناسایی و دستگیر شد.

نادری در پایان با بیان اینکه متهم دستگیر شده سابقه دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است، از همکاری بسیار خوب مردم در همکاری با پلیس تقدیر کرد.

از پایان قدرت‌نمایی یک شرور تا انگیزه عجیب متهم برای آتش‌افروزی

بازداشت عامل آتش سوزی خودروهای سه راه ورامین
سرهنگ دوستعلی جلیلیان از دستگیری فردی که دو دستگاه خودروی سواری را در سه راه ورامین آتش زده بود، خبر داد و گفت: در پی وقوع دو فقره آتش زدن خودرو دستگیری عامل اصلی در دستور کار تیم عملیات کلانتری شهر ری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی هویت وی را شناسایی که طی یک عملیات متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف شد و علت آن پاسخ منفی خانواده دختر در خواستگاری اعلام کرد.

وی در پایان گفت: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم تحویل مراجع قضائی شد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا