انتظامی

حاج قاسم قدرت سازندگی و جریان سازی داشت



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری عصر دوشنبه در گردهمایی فرزندان شهدای در مصلای کرمان گفت: امروز شاهدیم که مکتب سلیمانی در حال تعالی جامعه و انسان سازی است و این در حالیست که مهمترین خصوصیت این شهید ولایتمداری بود.

وی تصریح کرد: اینکه شهید سلیمانی می‌توانست سازماندهی و سازندگی و در نهایت جریان سازی کند خصوصیت عمده این شهید بزرگ بود.

وی ادامه داد: این شهید از جانش می‌گذشت تا مردم در کشورهای مختلف جبهه مقاومت در امنیت و آرامش زندگی کنند و همین خالصانه تلاش کردم حاج قاسم را بین مردم محبوب کرد.

سردار اشتری گفت: شهید سلیمانی در زمینه امنیت داخلی و مقابله با اشرار و در دفاع مقدس و دفاع از حرمین نشان داد که شخصیتی بی مانند است.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: حاج قاسم مدبر و دوراندیش بود و سعی می‌کرد همه نیروهای انقلاب را در کنار هم نگه دارد و حرفش وحدت بود.

وی با اشاره به اینکه تروریست‌ها با کمک آمریکا در منطقه شکل گرفتند و شهید سلیمانی تروریست‌ها را منکوب کرد گفت: همین مبارزه با تروریست‌ها و منکوب کردن آنها آمریکا را نگران کرده بود و به همین دلیل دست به ترور این شهید زد.

وی بر اعتقاد راسخ مدافعان حرم اشاره کرد و گفت: چیزی جز اعتقاد مذهبی و معنویت نمی‌تواند یک نفر را هزاران کیلومتر از کشورش دور کند و در مقابل تروریست‌ها قرار دهد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا