انتظامی

کاهش فاصله وقوع و کشف سرقت در لرستان/ لزوم فعالیت در حوزه پیشگیری



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری عصر شنبه در دومین جلسه قرارگاه نوروزی در لرستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاش‌های شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر در تأمین نظم و امنیت بیان داشت: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با مردم، آثار و برکات مفیدی دارد که بدون تردید خروجی آن موجب خدمت رسانی بهتر و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت و ارتقای احساس امنیت مهم‌تر از خود امنیت و یک وظیفه همگانی است چرا که در آموزه‌های دینی هم به این مهم اشاره شده و همواره مورد تاکید قرار گرفته و تقویت و ارتقای احساس امنیت یکی از اهداف مهم و اساسی پلیس است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: حضور به موقع و سرعت عمل پلیس در صحنه‌های مختلف و برخورد با جرایم مشهود بسیار مهم و اساسی است که باید به آن توجه داشته و در این مسیر تلاش کنیم.

سردار قنبری در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب استان لرستان و کاهش فاصله بین وقوع و کشف در حوزه سرقت بیان داشت: آموزش مداوم و مستمر یکی دیگر از موضوعاتی است که همواره باید سرلوحه کار قرار گیرد و همه به این آموزش‌ها نیاز داریم و امیدوارم با رعایت این نکات بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

وی بیان داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های در راستای پیشگیری اجتماعی همواره مورد تاکید است و باید با حضور همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و با اتخاذ تدابیر مناسب و پیشگیری‌های وضعی، اجتماعی، فرهنگی و قضائی تدابیری بیندیشیم که پیش از برخورد با جرایم دغدغه وقوع آنها ایجاد نشود چرا امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همه اقشار مختلف جامعه است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا