انتظامی

مدافعان امنیت از ظرفیت‌های موجود برای توسعه سلامت استفاده می کنند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، در متن پیام سردار اشتری آمده است:

«میلاد مظهر صبر و شکیبایی، ایثار و فداکاری، بانوی پرفضیلت و غمگسار بازماندگان کاروان کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها که در تقویم به روز پرستار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به خدمات ایثارگرانه و مجاهدت‌های ارزشمند و بی دریغ پرستارانی است که امروز به واسطه جانفشانی و از خودگذشتگی در روزهای سخت شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور از آن‌ها به عنوان مدافعان سلامت یاد می‌شود.

امروز جامعه پرستاری بیش از هر زمان دیگری با تعهد، انگیزه الهی برگرفته از مکتب عاشورا و با عشق و علاقه دوچندان، مهارت و شجاعت همچون رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس در راستای بازگرداندن سلامتی به کشور عزیزمان، ایران اسلامی چشم بر آسودگی خود بسته اند و در این مسیر پرتلاطم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند؛ تلاش‌های ایثارگرانه و وصف ناپذیر این عزیزان بر کسی پوشیده نیست و ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی نیز هرگز جانفشانی این قشر زحمتکش را فراموش نخواهند کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این پیام ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت پیام آور نهضت حسینی، حضرت زینب کبری سلام الله علیها، گرامی داشت یاد و خاطره شهدای معزز و والامقام خصوصاً شهیدان راه سلامت که جان گرانبهای خود را در این عرصه بحرانی در طبق اخلاص گذاشته اند، اعلام می‌دارد که برادران و خواهران شما در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافعان امنیت با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه سلامت در کشور و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی همگام و همراه مدافعان سلامت خواهند بود؛ از خداوند متعال صحت و سلامتی و توفیقات روزافزون را برای این قشر زحمتکش خواستاریم. امید است مجاهدان عرصه سلامت به لطف پروردگار و یاری مردم عزیز بر این بیماری منحوس فائق آیند. ان‌شاءالله

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری»



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا