آخرین اخبارانتظامیمهارت آموری

پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر راه‌اندازی شد



به گزارش خبرگزاری مهر، سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح درباره راه‌اندازی مجدد سامانه و پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر اظهار کرد: ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و آشنایی اذهان عمومی با این نهضت عظیم نیروهای مسلح از جمله امور مهمی است که در دستور کار قرارگاه قرار گرفته است.

سردار کمالی ادامه داد: در راستای ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه و اطلاع رسانی اخبار حوزه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر با رویکرد جدید راه‌اندازی شد تا جوانان و جامعه هدف بتوانند بهره برداری مناسبی از آن داشته باشند.

وی افزود: پایگاه اطلاع رسانی سرباز ماهر با هدف دسترسی سریع و راحت، اشتراک‌گذاری و استفاده از منابع حوزه سربازی از جمله طرح‌ها، گزارش‌ها، اخبار و… با موضوع مهارت آموزی کارکنان وظیفه طراحی و راه‌اندازی شده است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح بیان کرد: این پایگاه فرصتی برای نمایش خدمات مهارت آموزی کارکنان وظیفه، برنامه‌های در نظر گرفته شده، وضعیت مهارت آموزی کارکنان وظیفه و… است و تمامی اخبار حوزه مهارت آموزی از طریق این پایگاه به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

سردار کمالی بیان کرد: همچنین ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه، انتظار داریم در این راه قرارگاه مرکزی مهارت آموزی را یاری کنند.



منبع خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا