سرباز مجروح مرزبانی به تهران منتقل شد



به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ابوالقاسم خاتمی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی، مرزبانان مجاهد نیروی انتظامی، این سربازان ولایت با اقتدار از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به دشمنان در مرزها را نخواهند داد.

وی افزود: امروز که کشور درگیر ویروس منحوس کرونا است، مرزبانان نیروی انتظامی در نقطه صفر مرزی در بدترین شرایط جوی (گرما و سرما) با رشادت و از خودگذشتگی امنیت پایدار را حفاظت می کنند که در این راستا یکی از کارکنان وظیفه در نقطه صفر مرزی بانه حین کنترل و پایش نوار مرزی دچار مجروحیت می شود.

سرهنگ خاتمی با اشاره به اینکه مرزبان مجروح توسط همرزمانش به بیمارستان صلاح الدین ایوبی منتقل شد، تصریح کرد: پس از بررسی وضعیت جسمی وظیفه مجروح، با پیگیری فرمانده مرزبانی ناجا و مساعدت فرمانده ناجا که پدری مهربان برای فرزندانش در مجموعه نیروی انتظامی و کارکنان نیروی انتظامی را به عنوان بخشی از سرمایه ملی کشور می داند، سریعا هواپیمای نیروی انتظامی را به شهر سنندج اعزام و فرد مجروح را برای ادامه درمان به بیمارستان ولی عصر (عج) ناجا انتقال دادند.

معاون اجتماعی مرزبانی ناجا در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه عباس خزائی هم اکنون در بیمارستان ولی عصر(عج) ناجا تهران تحت درمان و مداوا است.

سرباز وظیفه عباس خزایی اهل همدان، از سربازان هنگ مرزی شهرستان بانه، ۳۰ خرداد  بر اثر انفجار مین هر۲ دستش از ناحیه مچ قطع شده و از ناحیه صورت نیز دچار ترومای شدیدی شد.  

۱۳۵۲

منبع:ایرنا