انتظامی

۹۰ دوربین امنیت جاده‌ای و نظم ترافیکی استان سمنان را رصد می‌کنند



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی صبح سه شنبه در مراسم آغاز طرح ترافیک نوروزی پلیس استان سمنان به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی سمنان، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای طرح مسافران نوروزی در استان اندیشیده شده است، تاکید کرد: اکیپ‌های سیار و ثابت آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود.

وی با بیان اینکه ۶۰ تیم سیار و ثابت و ۱۰ تیم گشت نامحسوس پلیس راه و راهور طی ایام نوروز تا پایان تعطیلات، رصد جاده‌های استان را بر عهده دارند، افزود: ۹۰ دوربین شامل ۶۲ دوربین ثابت و ۲۸ دوربین سیار نیز برای این منظور به کار گرفته خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از امروز آغاز و تا چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۱ نیز ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای مهمترین محور و هدف این طرح است.

حسنی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال حجم مسافران ورودی به استان نسبت به دو سال قبل بیشتر شود، ابراز کرد: طرح ترافیک نوروزی پلیس استان سمنان همزمان با سراسر کشور از امروز در جاده‌های استان مستقر و به مسافران خدمات می‌دهد.

حسنی همچنین از مردم خواست تا حتماً به اطلاعیه‌های راهور ناجا و راهداری پیرامون وضعیت جاده‌ها و شرایط جوی توجه داشته باشند، گفت: رعایت نکات ایمنی سفری از سوی رانندگان در کنار حضور پلیس می‌تواند تضمین کننده سفری ایمن باشد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا