سرعت عمل در کشف و مقابله با جرایم موجب تحقق اهداف امنیتی است



به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع صبح شنبه در مراسم بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در سالن اجتماعات شهدای ناجا رشت با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، گفت: نیروی انتظامی با همکاری سایر نیروهای مسلح در پاسداری از آرمان‌های انقلاب همواره تلاش می‌کنند.

استاندار گیلان تصریح کرد: پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانان علاوه بر تلاش برای تأمین امنیت مرزها در توسعه همه جانبه کشور به ویژه توسعه اقتصادی نقش اثرگذاری دارند.

وی با اشاره به نقش آفرینی نیروی انتظامی در اجرای تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان کرد: پیشتازی گیلان در اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا به ویژه توسط نیروی انتظامی استان و اجرای طرح محدودیت هوشمند قابل تقدیر است.

زارع با تاکید بر اینکه گسترش و تقویت پلیس تخصصی باید با قوت استمرار یابد، افزود: امروز نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت، مطلوب و سازنده و حاصل اعتمادی است که آنها نسبت به ایثارگران عرصه تأمین امنیت دارند.

استاندار گیلان اخلاق گرایی و مردم باوری توسط نیروی انتظامی را امری مهم عنوان کرد و ادامه داد: نیروی انتظامی در تحقق شعار سال در استان سهم به سزایی داشته و این مجموعه همواره در کنار فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان همراه و پشتیبان بوده است.

وی با اشاره به مبارزه و مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: نیروی انتظامی توفیقات خوبی در این حوزه دارد و بر اساس جغرافیای استان، در صیانت از منابع طبیعی و جنگل‌ها نیز نقش آفرین بوده است.

زارع تصریح کرد: جرم در همه جا اتفاق می‌افتد اما سرعت عمل در کشف و مقابله و تلاش‌های هدفمند در پیشگیری از وقوع جرم، دستیابی به اهداف را محقق می‌کند.

در پایان این مراسم از تعدادی خانواده شهدای نیروی انتظامی استان گیلان و جمعی از جانبازان و آزادگان این مجموعه تقدیر شد.



منبع:مهر