آخرین اخبار

لحظه‌به‌لحظه سربازی در نظام اسلامی عبادت است



به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری در شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) که در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سربازان کشور بهترین سال‌های عمر خود را در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری و با همه وجود از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند.

وی افزود: همین وقت گذاشتن و حافظ ارزش‌های دینی و ملی بودن اجر و پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد و بدون شک آن‌هایی که برای این کار با خداوند معامله می‌کنند در این دنیا و آخرت عاقبت بخیر و روسفید خواهند بود.

امام جمعه کرمانشاه همچنین خطاب به سربازان حاضر در همایش، تصریح کرد: دیدن چهره‌های نورانی شما سربازان انقلابی به انسان امید و نشاط می‌دهد و امروز بسیار خوشحال و خرسند شدم که توانستم به دیدارتان آمده و انگیزه و انرژی پیدا کنم.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه امروز سرباز ایرانی آراسته به زیباترین فضیلت‌های اخلاقی است، گفت: بر خود لازم می دانم از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی شما که برای حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌شود، صمیمانه قدردانی کنم.

وی افزود: در همه دنیا خدمت سربازی وجود دارد اما این نوع خدمت در جمهوری اسلامی متفاوت‌تر است چرا که سربازان ما حافظ قرآن و اسلام و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های والای اخلاقی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه لحظه به لحظه خدمت مقدس سربازی عبادت است، گفت: حضرت علی اکبر (ع) الگویی شایسته برای همه جوانان ایران اسلامی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام غفوری همچنین با قدردانی از زحمات کارکنان پلیس کرمانشاه، سردار حاجیان را از در زمره مخلص ترین و فداکارترین فرماندهان نظامی دانست و گفت: همه این عزیزان زحمات بسیاری برای برقراری نظم و امنیت می کشند و باید از آنها قدردانی کرد.

وی در پایان گفت: به فضل الهی امروز امنیت خوبی در جمهوری اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح قدرتمند برقرار است و با وجود چنین نیروهای ارزشمندی دشمنان هرگز نمی‌توانند ذره‌ای به اهداف خود دست پیدا کنند.



منبع خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا