انتظامی

قدردانی از مردم و برخورد با هنجارشکنان/ دستگیری ۱۵۴ هنجارشکن



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حمید هداوند با اشاره به اینکه چهارشنبه آخر سال امسال در مقایسه با سال‌های قبل، چهارشنبه آخر سال آرام تری بود، بیان داشت: جا دارد از همراهی و هم افزایی همه شهروندان گرامی در رعایت توصیه‌های اعلام شده از سوی پلیس، آتش نشانی و… قدردانی و تشکر صمیمانه خود را اعلام کنم.

وی با اشاره به اینکه در آخرین چهارشنبه سال جاری خوشبختانه شاهد حوادث ناخوشایند و بغرنجی نبودیم، افزود: همه تلاش ما برای حفظ سلامت و امنیت شهروندان و جلوگیری از به مخاطره افتادن این موضوع است.

سردار هداوند با اشاره به دستگیری ۱۵۴ نفر از افرادی که حرکات خارج از عرف و هنجار شکنانه داشته اند و برای سایر شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند، بیان داشت: در شب گذشته از سوی شهروندان گرامی تماس‌های متعددی با سامانه ۱۱۰ داشته ایم و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مأموران به سرعت در محل‌های اعلامی حضور پیدا کردند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه خدمتگزاری بزرگ‌ترین مدال افتخار برای ما می‌باشد، خاطر نشان کرد: شب گذشته هم در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان و برای جلوگیری از هنجارشکنی معدود افرادی که هنجار شکن هستند، عوامل پلیس پایتخت تا پاسی از شب در معابر و میادین شهر حضور فعالی داشتند.

وی افزود: امسال در مقایسه با سال‌های قبل شاهد چهارشنبه آخر سال آرام تری بودیم که این موضوع نشان دهنده توجه و اقبال بیش از پیش شهروندان به فرهنگ سازی های انجام شده می‌باشد. در مجموع از همراهی شهروندان عزیزمان سپاسگزاریم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا