انتظامی

جهاد و شهادت از ارزش های ناب اسلامی است



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا ادیانی پنجشنبه شب در یادواره شهدای اردیبهشت مقاومت و یادبود شهید حسین مشتاقی که در مصلای امام خمینی (ره) نکا برگزار شد، از اسلام به عنوان یک پدیده درخشان یاد کرد که همانند همه پدیده‌های اجتماعی در معرض آفات و تهدید قرار می‌گیرد.

وی افزود: برخی از آفات درونی بوده و در داخل کشور مورد تهدید قرار گرفته و برخی دیگر از آفات برونی و در خارج از مرزهای اسلام و کشورهای اسلامی تهدید می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اضافه کرد: در مقابل آفات و آسیب‌های درونی امر به معروف و نهی از منکر به عنوان جهاد دفاعی در این سیستم تعبیه شده که باید به عنوان ارزش به آن ارج نهاده شود.

به گفته حجت‌الاسلام ادیانی اگر جامعه‌ای نسبت به ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها حساس نبود و امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان معیار ارزشی قرار ندهد تهی خواهد شد

.وی ادامه داد: در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی جهاد، شهادت، دفاع هشت ساله مقدس، نظام سیاسی ولایت همه را دست خوش تغییر قرار می‌دهد که راه برون رفت از این آسیب‌ها عمل به دو فریضه فراموش شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهادت طلبی، جهاد، عدالت، مبارزه با ظالمان را از جمله مؤلفه‌ها و ویژگی‌های بارز اسلام ناب محمدی برشمرد که در اسلام آمریکایی همه این مؤلفه‌ها مایه عقب ماندگی است.

ادیانی متذکر شد: اگر رزمندگان ما در سوریه و مرزهای اسلامی حضور پیدا نمی‌کردند توطئه دشمنان به واقعیت تبدیل می‌شد و دشمن همچنان به آتش افروزی و اشغال کشور ادامه می‌داد.

این مسئول ادامه داد: امروز به برکت شهادت طلبی جوانان کشورهای اسلامی همچون سوری، لبنانی، فلسطینی و اتحاد منطقه‌ای با برادران مسلمان در یمن، لبنان، سوریه و عراق به یک قدرت و توان دفاعی بزرگی دست یافتیم که با افتخار تصمیمات بزرگ را نیز رقم می زنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به یک قدرت بازدارنده رسید که اربیل را مورد هدف و حمله قرار می‌دهد و با افتخار این حمله را به نام خود ثبت می‌کند که در واقع این قدرت به برکت جوانان غیور این مرز و بوم است.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به ترویج و تببین خط سرخ شهادت در بین جوانان متذکر شد: شهدا با انتخاب خط سرخ شهادت ما را در مسیر واقعی قرار می‌دهند که از این رو حق بزرگ و وصف ناپذیری بر ملت ایران دارند که باید با تاسی از وصایای شهدا از رهنمودهای آنها بهره کافی ببریم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا