انتظامی

ناجا در ارائه خدمات الکترونیکی در کشور نمونه است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا امشب در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما با اشاره به شعار هفته ناجا ۱۴۰۰ که پلیس هوشمند امنیت پایدار نام دارد، اظهار کرد: پیام فرمانده معظم کل قوا در روز اول هفته ناجا صادر شد و پیام حاوی چند نکته است، نخست بحث امنیت است که یکی از ستون‌های اصلی آن نیروی انتظامی است. اگر در کشوری امنیت نباشد هیچ کاری شکل نمی‌گیرد و در هیچ حوزه‌ای موفق نخواهیم بود؛ در سایه امنیت می‌شود پیشرفت داشته باشیم.

وی افزود: حضرت آقا در بخش دیگر پیام خود فرمودند که در اقدامات خدماتی و کمک به مجموعه‌هایی مثل ستاد ملی مبارزه با کرونا نیروی انتظامی خوش درخشید، البته معظم له تاکید کردند که خدمت رسانی ناجا باید افزایش پیدا کند. ما باید بر اساس پیام مقام معظم رهبری جنبه خدمت رسانی در جامعه را افزایش دهیم.

اشتری گفت: نیروی انتظامی پیشرفت‌های خوبی را در الکترونیکی شدن خدمات داشته است و در کشور نمونه بوده است، ادامه این خدمات و رفتن به سمت پلیس هوشمند وظیفه و هدف ما است، چنانکه بر اساس بانک‌های اطلاعاتی و داده‌ها می‌توان مأموران در لحظه مجهز به بانک اطلاعاتی بزرگ کرد.

به گفته فرمانده ناجا در هفته ناجا ۱۸ خدمات جدید الکترونیک به شهروندان در اپلیکیشن پلیس من ارائه شد. بر اساس داده‌هایی که در اختیار مأموران ناجا قرار می‌گیرد می‌شود از یک جرم پیشگیری کرد.

در حال تکمیل…



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا