انتظامی

صلابت و عزم راسخ یگان ویژه؛ ثمره تحریم استکبار جهانی



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ ضمن گرامی داشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، اظهار کرد: اراده یگان‌های ویژه انتظامی در پیاده سازی تدابیر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تکلیف شرعی و دینی و دفاع آرمانی از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن، خواب آسوده دشمنان را برهم خواهد زد و تمامی نقشه‌های شوم آنها را باطل خواهد کرد. ما بر این اصل استواریم و لحظه‌ای عقب نخواهیم کشید.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز نظام در کمین هستند تا از کوچک‌ترین فرصت‌ها برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنند، گفت: مجموعه یگان ویژه در سراسر کشور توانسته با اقتدار کامل و با جدیت در مقابل افرادی که به دنبال خدشه دار کردن امنیت مردم هستند، ایستادگی کند.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی ادامه داد: استکبار جهانی طی سال‌های گذشته دست به تحریم افراد، اشخاص و نهادهای مختلفی زد اما غافل از این بود که همه این افراد جزئی از کشور و میهن عزیزی هستند که هیچ گاه در مقابل ظلم سر خم نکردند و اخیراً شاهد بودیم که مجدداً ترفند نخ نما شده تحریم را تکرار کردند.

کرمی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: امروز بصیرت افزایی یکی از مهم‌ترین محورهایی است که باید در بین کارکنان دنبال شود و روز به روز باید در این مسیر پیشرفت داشته باشیم تا با چشم باز در مقابل توطئه‌های دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان بایستیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا