انتظامی

تامین امنیت مرزنشینان در اولویت کاری مرزبانی قرار دارد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد علی گودرزی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از نوار مرزی آستارا با اشاره به حفظ و تأمین امنیت مرزنشینان یکی از اولویت‌های مرزبانی است، اظهار کرد: در همین راستا تلاش شده تا امکانات و تجهیزات مرزبانی به روز شود.

وی با بیان اینکه پایش تصویری یکی از راهکارها تأمین امنیت است، افزود: نصب دوربین روی لباس مرزبانی با هدف نظارت و کنترل دقیق‌تر بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دستور کار قرار گرفته تا رصد و پایش تصویری از نقطه صفر مرزی تا مرکز انجام شود.

فرمانده مرزبانی در ادامه با اشاره به پیش بینی افزایش حضور گردشگران در ایام نوروز، تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر نیروهای امدادی خود را نوار مرزی و ساحلی افزایش داده ایم.

وی همچنین به کشف شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق در نوار مرزی کشور اشاره و اضافه کرد: مرزبانی در راستای تأمین امنیت از همه توان خود استفاده می‌کند.

سردار گودرزی با اشاره به اقدامات خوب مرزبانی در حوزه آزادسازی سواحل، ادامه داد: برخورد با برداشت‌های غیر مجاز شن و ماسه در استان‌های دارای نوار ساحلی نیز در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا