انتظامی

سمیه دستگیر شد/ اعتراف به ۸۰ فقره سرقت



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: اواخر بهمن ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه جیب بری به پلیس آگاهی ارجاع شد که دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم برای کشف پرونده وارد عمل شدند.

وی افزود: در ابتدا از شاکی تحقیق شد که اظهار داشت در ایستگاه میدان ولیعصر (عج) حین سوار شدن به اتوبوس تلفن همراهش به ارزش ۴۰ میلیون تومان را از کیف وی ربوده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دریافت پرونده کارآگاهان برای کشف پرونده راهی محل سرقت شده و با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم موفق به شناسایی هویت متهم به اسم «سمیه» که دارای سوابق متعدد در زمینه جیب بری بود، می‌شوند.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی فاتب ابراز داشت: پس از هماهنگی قضائی، «سمیه» شناسایی و دستگیر شد.

دستخال افزود: سمیه پس از مواجهه با شواهد و مستندات جرم خود را پذیرفت و به ۸۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان اعتراف کرد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با اعتراف صریح «سمیه» به جرم سرقت برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت که با دعوت از شاکیان و مواجهه حضوری با متهم تا به حال ۶۴ نفر از مال باختگان وی را به عنوان سارق خود شناسایی کردند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا