انتظامی

کشف ۵ قبضه سلاح گرم و سرد در ری/۸ باند سازمان یافته متلاشی شد



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح پنج شنبه در حاشیه برگزاری طرح رعد ۵ که در فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران من در فرماندهی انتظامی شهرستان ری طی ۴۸ ساعت گذشته در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پنجمین مرحله از طرح رعد را به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این طرح حاصل یک ماه کار اطلاعاتی و فنی بوده است گفت: اقداماتی که در این طرح انجام شد شامل دستگیری ۵۱۰ نفر متهم، متلاشی شدن ۸ باند سازمان یافته‌ها اعم از سارقین یا قاچاقچیان، دستگیری ۱۶۸ نفر سارق، کشف ۱۱ فقره انواع سرقت و بازگرداندن انواع اموال مسروقه با صاحبان و مالباختگان، ۳۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در این طرح کشف شده است.

جلیلیان از کشف و ضبط ۵ قبضه سلاح سرد و گرم از متهمین خبر داد و افزود: کشف ۱۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴۶ نفر قاچاقچی خرده فروش یا قاچاقچیان عمده نیز دستگیر شدند.

وی از تحویل ۲۰۲ نفر از اتباع غیرمجاز در این شهرستان نیز خبر داد و بیان داشت: این افراد به اردوگاه برای طرد از کشور فرستاده شدند.

فرمانده انتظامی ری به دستگیری ۸ نفر از اراذل و اوباش منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از ۱۳۰۰ لیتر انواع مشروبات الکلی نیز طی طرح رعد کشف و در این خصوص ۱۲ نفر در دستگیر شدند و ارزش ریالی همه اموال مکشوفه اعم از مسروقه و کالای قاچاق بیش از ۱۳ میلیارد تومان بود که حاصل طرحی که در ۴۸ ساعت گذشته اجرا شده است.

وی گفت: طی سه ماه گذشته شهرستان ری با ۱۲ در صد کاهش سرقت و ۱۴ درصد افزایش کشف سرقت و ۵۰ درصد افزایش دستگیری سارقین حائز رتبه برتر است و ۸۱ درصد جرایم به عنف و خشن و زورگیر داشته ایم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا