فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا در کرمان به شهادت رسید



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، عصر سه شنبه تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی در دشت «سمسور» واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

متاسفانه در این درگیری استوار یکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیر حسین خدادادی» به درجه رفیع شهادت نائل و شش نفر از ماموران مجروح شدند که حال عمومی آنها مطلوب گزارش شده است.

در این درگیری سرهنگ «مهدی توسنگ» فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا در استان کرمان هم به شهادت رسید.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در پی شهادت مظلومانه سه تن از مجاهدان غیور نیروی انتظامی, فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی این حادثه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

برادر ارجمند سردار سرافراز عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، شهادت مظلومانه سه دلاور مرد نیروی انتظامی شهیدان والا مقام سرهنگ «مهدی توسنگ»، استواریکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیرحسین خدادای» در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در دشت سمسور (مرزبم و سیستان بلوچستان) موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و دیگر سپاهیان ثارالله کرمان شد.

این شهدای بزرگوار که در راه امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم کردند، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

شهادت افتخار عظیمی است که تنها نصیب بندگان خاص خدا می شود، افتخار دفاع از امنیت وطن، توفیق مضاعفی برای شهیدان این مرز و بوم است که گام در صیانت از امنیت و آسایش میهن عزیزمان نهاده‌اند و بدون شک این راه ادامه خواهد داشت.

اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فرماندهان و کارکنان غیور نیروی انتظامی استان به ویژه شما برادر ارجمندم سردار ناظری بزرگوار و خانواده‌های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهیدان عزیز و مردم شریف و نجیب شهرستان بم، تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر علو درجات و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.



منبع:مهر