انتظامی

۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میامی کشف شد



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین عجم صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی میامی از کشف هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: یک دستگاه خودروی نیسان در حین گشت زنی مأموران انتظامی در طرح ویژه نوروزی مقابله با قاچاق کالا متوقف و از این خودرو، مقادیری لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

وی با بیان اینکه از این خودرو ۱۴ دستگاه تلویزیون کشف شد، تاکید کرد: چهار دستگاه مایکروفر، یک دستگاه ایرکاندیشن چهار ماشین لباسشویی و سه ماشین ظرف‌شویی نیز از این خودروی باری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی میامی با بیان اینکه ناجا در اجرای طرح نوروزی و مقابله با قاچاق کالا و ارز اهتمام ویژه‌ای دارد، تاکید کرد: در جریان این پرونده یک نفر دستگیر و همراه با لوازم مکشوفه به دستگاه قضائی ارجاع داده شد.

عجم درباره وضعیت ترافیکی نوروزی میامی نیز توضیح داد: همزمان با بازگشت مسافران و همچنین موج پایانی سفرهای نوروزی، محورهای مواصلاتی شهرستان دارای ترافیک پرحجم اما روان است و خوشبختانه مسافران نوروزی در حال تردد بدون مشکل هستند از سوی دیگر توصیه ما به مسافران این است که حتماً استراحت کافی را به ازای هر ۹۰ دقیقه رانندگی داشته باشند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا