انتظامی

برخورد با محتکران و اخلال گران اقتصادی اولویت اول پلیس پایتخت



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تبریک سال جدید و با اشاره به اینکه سال جدید که با ولادت منجی عالم بشریت آغاز شد نوید بخش سال نکویی است و اینکه سالی که نکوست از بهارش پیداست، بیان داشت: در سال جدید که با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است همه توان و تلاش خود را بکار خواهیم بست تا شاهد تحقق بیش از پیش این موضوع باشیم.

وی افزود: بدون شک امنیت و آرامش، بستر و زمینه ساز همه پیشرفت‌ها و تعالی مادی و معنوی است از این رو خدمتگزاران شما در پلیس پایتخت با اقتدار با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد هنجارشکنان خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم گران‌قدرمان وارد نمایند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: در سال جدید هم با اقتدار طرح‌های امنیت آفرین پلیس پایتخت در راستای ارتقا امنیت و آرامش پایتخت که در حقیقت ام القرای جهان اسلام است تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق مساله تولید همه باید سهم خود را ایفا نمایند و این مساله عزمی ملی را می‌طلبد، افزود: برخورد و مقابله جدی با قاچاقچیان و محتکران و اخلال گران در حوزه اقتصادی را در سال جاری به طور جد در دستور کار خود داریم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا