انتظامی

تحریم نخ‌نما شده است/ برگزاری دادگاه مردمی علیه ناقضان حقوق بشر



به گزارش خبرنگار مهر، وحید جلال زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان تحریم و تهدید شده از سوی استکبار جهانی در جمع خبرنگاران گفت: هر وقت که دشمنان نسبت به تحریم اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام می‌کنند نشان دهنده ضعف آنها در عمل است.

وی افزود: نیروهای مسلح در حوزه امنیتی و انتظامی با قدرت کارشان را انجام می‌دهند و هرکجا که درمانده می‌شوند دست به حربه نخ نما شده تحریم می‌زنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یگان ویژه حافظ ناموس مردم و امنیت است و هرکجا این امنیت به هم بخورد این نیرو وارد عمل می‌شود، تحریم این یگان در دنیا کم سابقه بوده است و این امر را نشانه ضعف تحریم کنندگان می‌دانیم.

جلال‌زاده با اشاره به حمایت مجلس از نیروهای انتظامی، گفت: در کشور انگلیس به زعم خود دادگاه مردمی تشکیل دادند در صورتی که کاملاً از طریق سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آنها تأمین و هدایت می‌شد لذا معاونت حقوق بشر قوه قضائیه آمادگی دارد یک دادگاه مردمی برای اقدامات ضد حقوق بشری و انسانی برگزار کند که علیه ملت ایران از طرف کشورهای اروپایی و آمریکایی صورت گرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس بیان کرد: قطعاً درباره تحریم یگان ویژه و فرماندهان این نیرو توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا اقدامات لازم صورت خواهد گرفت و همین هفته در نطق عزیزان در مجلس این موضوع را مدیریت خواهیم کرد.

وی متذکر شد: جایی که مردم و ضد انقلاب جدا شود مردم پشتیبان نیروی انتظامی و حامی آنها هستند.

حریم‌ها نشان می‌دهد عملکرد یگان ویژه درست بوده است

همچنین حسن همتی نماینده مجلس شورای اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: تبریک عرض می‌کنم به یگان‌های ویژه بابت این تحریم‌ها چراکه عملکردشان درست بوده است.

وی افزود: هر کمکی در سطح کمیسیون و مجلس برای حمایت از این یگان از دستمان برآید انجام می‌دهیم.

این نماینده مجلس گفت: بیانیه‌ای هم در این زمینه آماده کرده ایم که به زودی در صحن مجلس قرائت می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا