انتظامی

تشکیل پرونده قضائی برای تصادف مرگبار در محور نورآباد- خرم‌آباد


فردین عسکرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید از صحنه تصادف مرگ بار امروز در پیچ «گاوکش» که منجر به مرگ دلخراش هشت نفر شد، اظهار داشت: این پیچ یکی از نقاط حادثه خیز محور نورآباد – خرم آباد است که به سبب تصادفات پیش آمده در آن، خانواده‌های بسیاری عزادار شده‌اند.

تشکیل پرونده قضائی برای حادثه مرگبار

وی افزود: در گذشته در این رابطه پرونده‌های قضائی فراوانی تشکیل شده است که منجر به صدور احکام قضائی شده است.

رئیس دادگستری دلفان با انتقاد شدید از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به سبب بی توجهی و کوتاهی در اصلاح پیچ مرگبار «گاوکش» گفت: رئیس کل دادگستری لرستان و دادگستری دلفان بارها در مکاتبات خود حادثه خیز بودن این پیچ را اعلام کرده‌اند اما متأسفانه اقدام مناسبی در راستای اصلاح پیچ و ایمن سازی آن صورت نگرفته است.

عسکرزاده تاکید کرد: با حادثه دلخراش امروز پرونده قضائی در این دادگستری تشکیل شده است و با مسببان آن به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

ضرورت تکمیل چهار خطه نورآباد- خرم‌آباد

اصغر قهرمانی فرماندار دلفان نیز با حضور در این صحنه تصادف گفت: این حادثه در ۱۲ کیلومتری شهر نورآباد و در محور ارتباطی نورآباد – خرم آباد رخ داده است.

وی گفت: نیروهای امدادی به محل اعزام شدند اما متأسفانه به سبب شدت برخورد و حریق و آتش گرفتن خودروها، تمام هشت سرنشین این حادثه جان باختند.

فرماندار دلفان گفت: نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر در حال انتقال اجساد هستند.

قهرمانی، تکمیل چهار خطه کردن محور نور آباد – خرم آباد را ضروری دانست و افزود: این محور که در کریدور شمال غرب، غرب به جنوب کشور واقع شده است و تکمیل آن از حوادث دردناک جلوگیری خواهد کرد.

پلیس راه سلسله و دلفان اعلام کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان این فرماندهی در حال بررسی است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا