انتظامی

مامور نیروی انتظامی در درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار علامرضا جعفری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شد.

وی با بیان اینکه علت درگیری کینه توزی و اختلافات قدیمی بین دو طایفه مربوط به سنوات گذشته بوده است، افزود: با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا «استواریکم مجتبی سالارنسب» جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در این رابطه افراد حاضردر درگیری بلافاصله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند، اذعان داشت: تحقیق از متهمان جهت شناسایی ضارب اصلی بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار دارد.

سردار جعفری اضافه کرد: زمان و چگونگی برگزاری مراسم تشییع این شهید بزرگوار متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مصادف شدن شهادت این همکار بزرگوار با هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس بیش از ۸ هزار نفر پرسنل جان برکف نیروی انتظامی شامل ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی شهید شدند و بعد از دوران دفاع مقدس نیز باب شهادت در ناجا برای دفاع از امنیت همچنان باز مانده است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا