آخرین اخبارخبر ویژهفروش سربازیمشولان غایب

مشمولان غایب سربازی باید تعیین تکلیف شوند

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار حیدری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۹ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای از نمایندگان تصور می‌کنند که موضوع تعیین تکلیف مشمولان غایب سربازی به معنای آن است که عده‌ای تشویق شوند به خدمت سربازی نروند درحالی که این‌گونه نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد مشمولان غایب سربازی بسیار زیاد است و این افراد به هیچ‌وجه نمی‌توانند به خدمت سربازی بروند بنابراین افرادی که به هر دلیلی در سال‌های گذشته به خدمت سربازی نرفتند، باید تعیین تکلیف شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای قانون تصویب کنیم که جامع و مانع باشد و افرادی که تا سال ۱۴۰۰ به هر دلیلی به خدمت سربازی نرفتند، تعیین تکلیف شوند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی بیش از گذشته نیازمند توجه مجلس و نهادهای نظامی است و نیروهای مسلح هم مشکلاتی از حیث درآمدی دارند. از طریق تعیین تکلیف مشمولان غایب سربازی درآمد زیادی به دست می‌آید که می‌توان تا حدی هزینه‌های نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی را تأمین کرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا