مجوز خروج از کشور دانش آموزان مشمول به صورت اینترنتی صادر می شود

سرهنگ “مسعود همتی” روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست مشمولان و کاهش مراجعات حضوی، با تلاش های صورت گرفته امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس دانش آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی در سقف مجاز سنوات تحصیلی می توانند به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند .

سرهنگ همتی ادامه داد: ضمنا مشمولان دانش آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند برای ثبت درخواست خروج از کشور خود لازم است به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.epolice.ir مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی پلیس کرمانشاه خاطرنشان کرد: با بررسی از طریق سامانه هوشمند شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره مندی از مجوز خروج از کشور ،درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال شده و پس از پرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه حضوری آن ها به صورت اینترنتی صادر می شود.

وی در پایان گفت: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کشف ۴۲ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران ۴۲ هزار عدد انواع مواد محترقه در پلیس راه کرمانشاه – همدان کشف شد.

سرهنگ “جلیل سلطانی” اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی از حمل و جابه جایی تعداد زیادی مواد محترقه توسط یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور کرمانشاه – بیستون، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با دریافت این گزارش به سرعت وارد عمل شده و با شناسایی خودرو مورد نظر نسبت به توقیف و بازرسی از ان اقدام کردند.

سرهنگ سلطانی تصریح کرد: در این بازرسی ۴۲ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و راننده خودرو نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

منبع:ایرنا