انتظامی

عملکرد نیروی انتظامی در ایام مختلف موفقیت آمیز بوده است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه اهتمام ناجا در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا با کمترین تنش بوده است، گفت: نیروی انتظامی علاوه بر تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف نیز به مردم خدمت می‌کند.

وی با تاکید بر به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد امنیت و خدمت به مردم توسط پلیس، نیروی انتظامی را سازمان بزرگی دانست که در سراسر کشور گسترده است و علاوه بر تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند، ادامه داد: نیروی انتظامی امسال با وجود مناسبت‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به عملکرد موفق نیروی انتظامی در شرایط کرونایی کشور، افزود: سعی ما در نیروی انتظامی بر اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با کمترین تنش در کشور بود که به بهترین نحو انجام گرفته است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی در تأمین امنیت صندوق‌های انتخابات با وجود تهدیدهای فراوان عملکرد بسیار خوبی داشت و با مدیریت ترددها و ایجاد نظم در مشارکت حداکثری مردم نقش‌آفرین بود، افزود: نیروی انتظامی در ماه محرم نیز حجم کار بالایی داشت و امنیت صدها هزار محل عزاداری در سراسر کشور که تا پاسی از شب عزاداری می‌کردند را تأمین کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در زیارت اربعین هم قرار نبود تردد از مرزهای زمینی صورت بگیرد، ادامه داد: با باز شدن مرزهای زمینی، در مجموع ۲۵۰ هزار زائر اربعین به کشور عراق رفتند و امنیت در گمرک‌ها با وجود عدم پیش بینی قبلی به خوبی تأمین شد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا