مسدود شدن یک لاین از بزرگراه تندگویان به دلیل ترکیدگی لوله آب



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر جنوب پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۰۸:۴۰ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان قبل از پل شقایق (منطقه ۱۹) عملیات شرکت آبفا در طرح توسعه خطوط لوله، منجر به ترکیدگی لوله آب و ریزش یک لاین از این بزرگراه شده است.

سرهنگ نامجو افزود: عوامل آبفا در محل حضور دارند و مشغول تعمیر و مرمت این خرابی که طول آن بیش از ۵۰ متر می‌باشد و باعث مسدود شدن لاین یک حرکتی این بزرگراه گردیده است می‌باشند.

وی گفت: هم اکنون دو لاین از این بزرگراه یعنی لاین دو و سه در حال استفاده رانندگان عبوری می‌باشد که عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند و مشغول روان سازی ترافیک هستند.

سرکلانتر جنوب پلیس راهور فاتب بیان داشت: نکته قابل تأمل در این حادثه اینجاست که رانندگانی که در مسیر بهشت زهرا (س) و آزادگان قرار گرفته اند توجه داشته باشند که بدلیل احتمال ریزش ناگهانی و خالی شدن زیر آسفالت در لاین دوم حتماً و حتماً از لاین سوم عبوری با صبور و حوصله تردد و عبور کرده و به توصیه‌ها، دستورات و ایمن سازی هایی که توسط عوامل پلیس راهور فاتب مستقر در محل جهت ایمنی هر چه بیشتر ایشان بیان می‌شود عمل کنند تا شاهد حادثه و اتفاق ناگواری در آن محدوده نباشیم.



منبع:مهر