انتظامی

اقدام برابر قانون مأموران موجب عزت پلیس می‌شود



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار مهدی معصوم بیگی در افتتاحیه دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان کلانتری‌های استان البرز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: سختی کار انتظامی برکسی پوشیده نیست و همگان می‌دانند که خدمت به مردم در کلانتری‌ها مشقت زیادی دارد اما ارزش هرکاری به سختی آن است و مردم قدرشناس، آرامش خود را نتیجه مجاهدت شبانه روزی شما عزیزان می‌دانند.

وی با بیان اینکه رفتار استاندارد مد نظر انتظامی کشور، اقدام برابر قانون است، افزود: ما قصد داریم در دوره‌های تعالی رفتار این باور را نهادینه کنیم که پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید رفتاری فراتر از قانون داشته و با نگاهی خیرخواهانه به مشکلات شهروندان رسیدگی کند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کل کشور هدف از برگزاری دوره‌های تعالی رفتار را ارتقا اخلاق و برخورد مأموران کلانتری‌ها و رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امداد رسانی بدون چشم داشت و ورود به موقع مأموران در مسائلی که هر از چند گاهی در فضای مجازی برجسته می‌شود، مصادیق عینی تأثیرات کلاس‌های تعالی رفتار است که باعث ایجاد سرمایه اجتماعی پلیس شده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه مأموران باید در روند رسیدگی به مشکلات مردم خود در جای آنها گذاشته و حداکثر توان و دانش خود را برای حل آن مشکل به کار بگیرند، تصریح کرد: تفاوت پلیس در تراز انقلاب اسلامی با سایر کشورها هم در همین است که ما خود را در قبال مردم مسئول می‌دانیم.

سردار معصوم بیگی با اشاره به لقب مجاهدان فی سبیل الله که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) کارکنان انتظامی را با آن یاد کردند، یادآور شد: این محبت ولی فقیه زمان به ما، باعث سنگین شدن وظایف مان شده است که باید با تلاش شبانه روزی آن را حفظ کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کل کشور با بیان اینکه خدمت به مردم تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) را بر خود افتخار می‌دانیم، خاطرنشان کرد: کمتر سازمانی در کشور وجود دارد که به اندازه پلیس با مردم در ارتباط باشد و این زمینه فرصتی ایجاد کرده تا ما با خدمت مناسب به مردم زمینه رضایت خداوند و رستگاری خود در آخرت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اقدامات گسترده فرماندهی انتظامی کشور در هوشمندسازی پلیس، گفت: ان شاءالله به زودی با اقداماتی که در حال انجام است شاهد گشت‌های هوشمند پلیس در کشور خواهیم بود.

سردار معصوم بیگی در پایان اشاره‌ای به دغدغه رهبر معظم انقلاب برای ارتقا جایگاه کلانتری‌ها کرد و خاطرنشان ساخت: در خصوص کلانترهای کشور اقداماتی در حال انجام است که در آینده‌ای نچندان دور مردم به صورت عینی تأثیرات آن در بهبود رسیدگی به پرونده‌هایشان را لمس خواهند کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا