انتظامی

تهیه ۳۴ دستورالعمل خشونت برای اغتشاشات ازسوی رسانه های بین المللی



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه در حاشیه مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان تحریم و تهدید شده از سوی استکبار جهانی در جمع خبرنگاران گفت: ما از روش‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا بتوانیم یک صحنه ناآرامی را مدیریت کنیم، به همین دلیل در هر سالی و در هر نا آرامی اجتماعی، رفتاری مناسب به شرایط داریم.

وی از ترویج خشونت از سوی رسانه‌های بین المللی و دشمنان در حوادث مختلف ایران خبر داد و گفت: ۳۴ دستورالعمل خشونت از رسانه‌های بین‌المللی و صاحب نام برای ترویج خشونت اعلام شد تا به مردم یاد دهند که چطور به اموال عمومی آسیب بزنند و چگونه به ماشین‌ها و موتورها و اموال عمومی و مراکز پلیس خسارت وارد کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه گفت: ترویج خشونت از آنها و توسعه آرامش از ما باعث شد آنها به هدفشان نرسند و ناآرامی‌های اجتماعی با رفتارهای نرم برطرف شد.

کرمی ادامه داد: فتنه ۹۸ نهایتاً ۴۸ ساعته و حوادث ۹۶ نهایتاً ۷ روزه کار جمع شد و حتی در تنش‌های آبی خوزستان و اصفهان برخلاف هزینه کرد دشمن برای به آشوب کشیدن صحنه موفق نبودند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای ما حرفه‌ای هستند و صحنه‌ها را به آرامی کنترل می‌کنند و در نهایت دشمن از شدت عصبانیت به تحریم‌ها روی آورد.

فرمانده یگان‌های ویژه در پایان بیان کرد: ما با برخی از کشورها ارتباط داریم که آنها اصلاً کاری به تحریم‌های آمریکا ندارند و ارتباطات ما ادامه دارد. فکر و عقیده ما در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد و این فکر و عقیده را هیچ نهادی نمی‌تواند تحریم کند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا