انتظامی

دستگیری سارق در شاهرود/ متهمان به سرقت در ۳ استان اعتراف کردند



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا بی نقی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی یک فقره کش روزنی از مغازه‌داری در شاهرود موضوع در دستور کار رسیدگی کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌های اولیه نشان داد که سارقان دو مرد حدود ۳۵ ساله بودند.

وی بابیان اینکه این افراد با ربودن یک سماور زغالی برنجی طرح جام به ارزش ۲۵ میلیون ریال متواری می‌شوند، افزود: با تحقیقات پلیسی رد پای متهمان در اطراف منطقه آبشار شاهرود شناسایی و عملیات وارد فاز اجرایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان بابیان اینکه طی عملیات ضربتی با ورود مأموران به محل اختفای این متهمان چهار نفر دستگیر شدند، ابراز داشت: تحقیقات اولیه حاکی از این بود که این افراد غیربومی شامل دو زن و دو مرد هستند

بی نقی بابیان اینکه متهمان طی مراحل بازجویی به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: سرقت‌های این افراد شامل کش روزنی، کف‌زنی و کیف بازکنی در استان‌های سمنان، تهران و خراسان رضوی بوده است.

وی بابیان اینکه تعدادی کارت عابر بانک متعلق به افراد مختلف نیز در این پرونده کشف شد، افزود: درنهایت پس از تکمیل پرونده این متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا