مهارت آموری

حضور زنان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی از مولفه‌های توسعه است



ماریه امیریان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ایام الله دهه فجر از روزهای مهم در هر سال است که دستاوردهای نظام به مردم بازگو می‌شود.

وی تصریح کرد: فراهم کردن شرایط و زیرساخت‌های این حضور از شعارهای اصلی دولت تدبیر و امید است و در طول پنج سال گذشته نیز نسبتا خوب در این مسیر حرکت کرده است.

بخشدار مرکز ی سرباز با اشاره به توانمندی‌های زنان در عرصه‌های مختلف اظهارداشت: زنان توانسته‌اند شایستگی‌های خود را در تمام زمینه‌ها به اثبات برسانند و اکنون نوبت سیاستگذاران است که این توانایی‌ها و قابلیت‌ها را به رسمیت بشناسند.

وی با اشاره به بحث طلاق به عنوان یکی از آسیب‌های مهم اجتماعی گفت: امروزه موضوع طلاق یکی از معضلات بسیار مهم اجتماعی است و با توجه به بافت و ساختار اجتماعی ایران، زنان بسیار بیشتر از مردان از این مساله آسیب می‌بینند.

امیریان با تاکید بر ضرورت به رسمیت شناخته شدن دنیای جدید و ابزارهای آن از جمله فضای مجازی افزود: با این حال، نباید از نقش خانواده‌ها بویژه مادران در انتقال جامعه‌پذیری به فرزندان و آموزش آنان غافل شد و باید آن را تقویت کرد.

وی بیان کرد: گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان سرباز ۸۷ پروژه قابل افتتاح و ۲۳ پروژه در حال کلنگ زنی است و برای این طرح‌ها ۱۸ میلیارد و۵۵۲ میلیون تومان هزینه شده و می شود.

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا