نقش پشتیبانی مجلس در رشد کیفی تجهیزات پلیس



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در دیدار با حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم شهرستان کاشمر در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همکاران ما با بهره‌گیری از امکانات موجود در شهرستان‌هایی مانند کوهسرخ، با روحیه جهادی و انقلابی و به پشتوانه همکاری و مشارکت مردم در تلاش هستند بهترین امنیت را برای شهروندان تأمین کنند.

وی افزود: باید از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به‌خاطر پشتیبانی از پلیس تشکر کنیم و امیدواریم با کمک و مساعدت‌های مجلس شورای اسلامی از نظر تجهیزات و امکانات، روند رور به رشد و کیفیت مطلوب‌تری داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: هدف پلیس که بیشترین بخش برقراری و تأمین امنیت را در دست دارد، خدمت‌رسانی هر چه شایسته‌تر به مردم عزیز و ارتقای نظم و آرامش مردم است.

وی، بهره‌گیری از این تجهیزات و امکانات در کنار روحیه جهادی و ایثار کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس و همچنین مشارکت مردم را در پیشبرد مأموریت‌های مهم نیروی انتظامی بسیار مؤثر دانست.

در این دیدار، حجت‌الاسلام نیک‌بین از کارکنان زحمتکش و پرتلاش ناجا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات پلیس مقتدر کشور عزیزمان باشیم.



منبع:مهر