انتظامی

آخرین وضعیت راه‌ها/ ۱۱ مجروح و ۳ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته



سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تصادفی که در محور سمنان-گرمسار در پلیس راه گرمسار-ایوانکی رخ داد اظهار کرد: در ساعت ۰۵:۲۲ در استان سمنان برخورد اتوبوس اسکانیا با کامیون ایسوزو به دلیل عدم توجه به جلو اتوبوس اسکانیا اعلام شد که در این تصادف ۳ نفر مجروح شدند.

وی افزود: اتوبوس فوق با ۲۹ نفر مسافر از مبدا گناباد به مقصد تهران در حرکت بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: در ساعت ۰۶:۱۵ در استان سمنان در محور سرخه-آرادان کیلومتر ۱۵ تصادف دیگری گزارش شد که در این تصادف ۳ هم وطن جان خود را از دست دادند و ۶ نفر مجروح شدند.

شیرانی بیان کرد: واژگونی اتوبوس اسکانیا به علت تخطی از سرعت مطمئنه بوده است، همچنین این اتوبوس با ۲۰ نفر مسافر از مبدا تایباد به مقصد تهران در حرکت بوده است.

وی ادامه داد: در ساعت ۰۰:۱۵ در استان البرز در آزادراه کرج-قزوین، بهشت سکینه کیلومتر ۱۰، اتوبوسی با خودرویی برخورد می‌کند که در این تصادف ۲ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: اتوبوس فوق با ۲۵ نفر سرنشین از مبدا تهران به مقصد اردبیل در حال حرکت بوده است.

به گفته سرهنگ شیرانی آزادراه تهران – شمال (قطعه یک – مسیر رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورها گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده‌های هشتگرد، گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و در محور شهریار – تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های البرز و مازندران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، زنجان، تهران، قزوین، سمنان، مرکزی، گیلان و مازندران گزارش شده است.

شیرانی خاطرنشان کرد: هر ساله در اولین بارندگی‌های فصل پاییز در سطح راه‌ها متأسفانه شاهد افزایش تصادفات هستیم. این برندگی باعث افزایش لغزندگی سطح جاده‌ها شده و اگر راننده با همان سرعت شرایط جوی عادی و بدون در نظر گرفتن احتیاط بیشتر رانندگی نماید احتمال وقوع تصادفات افزایش می‌یابد.

وی در پایان گفت: مطمئناً در این شرایط رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی می‌تواند از وقوع بسیاری از این حوادث جلوگیری کند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا