نیم تن مواد مخدر با همکاری پلیس سمنان و یزد کشف شد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی انتظامی استان سمنان، سردار عبدالله حسنی با بیان اینکه ۵۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان‌های سمنان و یزد در دل کویر کشف شد، تاکید کرد: این محموله شامل ۴۳۵ کیلو حشیش و ۸۸ کیلو تریاک بود.

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبری از اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد در خصوص انتقال یک محموله بزرگ از دل کویر، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای دستگیری قاچاقچیان انجام شد، افزود: در تحقیقات بعدی مشخص شد قاچاقچیان محموله را از شرق به قصد توزیع در نقاط مرکزی و شمالی کشور بارگیری کردند و در پوشش مسافرت خانوادگی آن را حمل می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه عملیات پلیس برای دستگیری این افراد طراحی و چند تیم ویژه و تخصصی به محور کویری دامغان- جندق اعزام شدند و محور را به صورت نامحسوس کنترل کردند، تاکید داشت: پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت، سرانجام خودروی زانتیای قاچاقچیان مشاهده و دستور ایست برای بررسی‌های بعدی صادر شد که راننده بدون توجه به دستور پلیس، اقدام به فرار می‌کند.

حسنی به اجرای طرح مهار اشاره کرد و افزود: در شرایط تعقیب و گریز، مأموران با رعایت تمامی جوانب و قوانین، به سمت خودرو تیراندازی و آن را متوقف کردند.

وی در خاتمه از کشف ۴۳۵ کیلوگرم حشیش و ۸۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو خبر داد و افزود: پنج نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.



منبع:مهر