انتظامی

انجام ۴ عملیات پلیسی در استان سمنان/ مناطق آلوده پاک‌سازی شد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی بعدازظهر پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه از ساعت ۱۸ روز گذشته الی ۲۰ همان روز طرح بهاری پلیس سمنان با پاک‌سازی مناطق آلوده و مستعد شهر سمنان به اجرا درآمد، ابراز داشت: در بازرسی از پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مکان‌های عمومی تعداد هفت معتاد متجاهر دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز به ۳۹ متخلف اجتماعی در سمنان تذکر لسانی داده‌شده است، افزود: با توجه به‌قرار گرفتن در ایام پایانی سال می‌طلبید تا تأمین امنیت اجتماعی شهر تشدید شود که خوشبختانه شهروندان از این طرح رضایت داشتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح سه روزه جمع‌آوری پاتوق معتادان به همراه دستگیری ۳۰ نفر در شاهرود خبر داد و ابراز داشت: از این تعداد ۱۴ نفر خرده‌فروش دستگیر و ۱۶ معتاد راهی کمپ‌های ترک اعتیاد شدند.

حسنی بابیان اینکه در این طرح ۱۸ پاتوق و محل خریدوفروش مواد مخدر مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: در این طرح بیش از دو کیلو ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر از نوع صنعتی و سنتی و مقادیر بسیار زیادی آلات و ادوات توزین و استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از دستگیری مادر و دختر حرفه‌ای با اعتراف ۹ فقره کش رو زنی در سطح شهرستان سمنان خبر داد و افزود: توقیف کامیونت حامل بار ۱۶۰ حلقه لاستیک خودروی سواری ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری راننده ۳۰ ساله که از مشهد به سمت تهران در حال حرکت بود مهمترین خبرهای شبانه روز گذشته بودند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا