انتظامی

یک سارق سابقه‌دار در شاهرود دستگیر شد



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کریمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی شاهرود با بیان اینکه گشت کلانتری ۱۴ رویان در حین گشت زنی شبانه در سطح حوزه‌های روستایی، به راکب یک دستگاه موتور سیکلت که در حال انتقال چند کیسه مشکوک بود، دستور ایست داده شد، تاکید کرد: فرد مظنون پس از رؤیت خودروی کلانتری اقدام به فرار کرد.

وی افزود: مأموران واحد گشتی با اقدامات مقتضی اقدام به متوقف کردن موتورسیکلت و در بررسی اولیه وسایل همراه راکب، مقادیر قابل‌توجهی آهن آلات و لوازم ساختمانی کشف شد.

فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه سارق سابقه دار در بازجویی‌های تخصصی واحد تجسس، به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه روستایی شاهرود اعتراف کرد، ابراز داشت: متهم به مراجع قضائی برای رسیدگی بیشتر پرونده ارجاع شده است.

کریمی همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان و کشف دو تن چوب تاغ قاچاق توسط مأموران ایستگاه بازرسی شهید نوری شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: پرونده متخلفان به دادسرا ارجاع شده است.

وی در خاتمه از مردم خواست تا نسبت به تجهیز اماکن خصوصی مانند باغ و دامداری با قفل‌های استاندارد و لوازم ایمنی دقت بیشتری داشته باشند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا