انتظامی

هوشمندسازی پلیس منجر به سرعت و دقت در خدمت می شود



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری، صبح شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار کرد: هفته ناجا سال ۱۴۰۰ با شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» شروع شده است، نیروی انتظامی افتخارش این است که وظیفه استقرار امنیت را بر عهده دارد.

وی افزود: بالاترین نعمت هر کشور امنیت و سلامت است که این اهمیت کار نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.

اشتری بیان کرد: خدا را شاکر هستیم که برای حفظ امنیت شبانه روز در حال خدمت هستیم، از مرزها تا مرکز همکاران ما در نیروی انتظامی به صورت شبانه روز حضور دارند.

رئیس پلیس کشور گفت: با جان و تمام وجود برای امنیت تلاش می‌کنیم، امروز حافظان امنیت جان خود را در طبق اخلاص قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: ناجا در راه حفظ امنیت کشور بیش از ۱۳ هزار شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز تقدیم کرده است که البته ما قدردان تمامی همکاران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

اشتری گفت: پلیس هوشمند می‌تواند خدمت رسانی و امنیت را به وسیله همکارانی که آموزش‌های ویژه دیده‌اند، بیشتر کنند، با هوشمندسازی پلیس می‌توانیم سرعت خدمت و دقت را افزایش دهیم‌، تا رضایت‌مندی از خدمات را به حد مطلوبی برسانیم‌.

فرمانده ناجا افزود: تا رسیدن به جایگاهی که مقام معظم رهبری از ما انتظار دارد فاصله داریم ولی در تلاشیم تا برای رسیدن به پلیس در تراز انقلاب گام‌های بلندی برداریم.

وی افزود: برای رسیدن به پلیس تراز انقلاب اسلامی باید اعتقادات و باورهای دینی داشته باشیم وگرنه خیلی از کشورها بهترین تجهیزات و امکانات را دارند اما موفق نمی‌شوند. به عنوان مثال بعد از ۲۰ سال حضور در افغانستان با حقارت این کشور را ترک می‌کنند چرا که روحیه معنوی ندارند و جان انسان‌ها برایشان مهم نیست.

اشتری بیان کرد: ما باید در خدمت به مردم برای امنیت و آرامش باشیم که الحمدالله قدم‌های خوبی هم در این راه برداشتیم. باید به سمت حرفه گرایی و تخصصی شدن گام بیشتری برداریم.

رئیس پلیس کشور گفت: باید از سال گذشته تا امسال و از امسال تا سال آینده با نقشه راه، گام‌های بلندی را برداریم و هر سال شاهد شکوفایی بیشتری باشیم.

وی با اشاره به حفظ امنیت انتخابات ادامه داد: در مقطعی از کشور که همه هجمه‌ها برای بی‌نظم کردن جامعه آورده بودند به لطف الهی بهترین امنیت را در انتخابات داشتیم. ناجا مأموریت انتخابات را مانند تمامی مأموریت‌های خود به خوبی انجام داد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: از همان ساعات اولیه‌ای که وجود ویروس کرونا در کشور اعلام شد، با شعار نیروی انتظامی حافظان سلامت در کنار مدافعان سلامت بودیم. در راه ساختن بیمارستان و مراکز درمانی گام‌های خوبی برداشتیم.

سردار اشتری افزود: پلیس امنیت اقتصادی انبارهای سودجویانی که اقلام بهداشتی را احتکار کرده بودند شناسایی و همچنین پلیس فتا رصد کاملی در فضای مجازی داشت.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا