انتظامی

واژگونی تیگو در بزرگراه چمران/عدم توانایی راننده حادثه آفرید


سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: مقارن ساعت ۰۷:۳۰ صبح امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه چمران، روبروی پمپ بنزین یمن یک دستگاه سواری تیگو که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این خودرو پس از آنکه به شدت با گاردریل های میانی بزرگراه برخورد می‌کند بروی سقف واژگون شده و به همین صورت چندین متر به مسیر خود بر روی سقف ادامه داده و بالاخره متوقف می‌شود.

سرهنگ شریفی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه راهور فاتب که در این مسیر در حال گشت زنی بوده پس از مشاهده این حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدامات ترافیکی خود را جهت ایمنی محل و بررسی علل حادثه انجام داد و این راننده خدا رو شکر سالم از خودرو بیرون آمده و دچار مصدومیت جزئی و سطحی شده بود که کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت اعلام کرده است.

وی از رانندگان خودروها خواست حین رانندگی تمام حواس و توجه خود را به رانندگی اختصاص دهند و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز نموده و به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده نکنند و از سرعت و سبقت در معابر خلوت جدا خودداری کرده و قبل از حرکت حتماً به اندازه کافی استراحت و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا