انتظامی

سی و سه سال است غم فقدان معمار کبیر انقلاب بر دلها سنگینی می کند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، در پیام فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال جانگداز معمار کبیر انقلاب (رضوان الله تعالی علیه) و گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد آمده است: سی و سه سال است که غم فقدان معمار کبیر انقلاب اسلامی همچنان بر دل‌هایمان سنگینی می‌کند، اما آنچه پایدار است اندیشه‌های نو و آینده نگری عمیق ایشان است که پس از گذشت سال‌ها از پروازش به ملکوت اعلی هم اکنون شاهد ظهور و بروز دوراندیشی‌های شأن در سطح جهانی هستیم. ملت شریف ایران اسلامی در فراغ محبوب خود و رهبر حکیم و فرزانه صاحب ماتم و عزا شد این در حالی است که در سوگ جانگداز معمار کبیر انقلاب اسلامی، زعامت و رهبری امام خامنه‌ای “مدظله العالیدرد و آلام مردم را تسکین بخشید.

رهبری که قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ علیه استبداد و خفقان را رقم زد و حاصل دور اندیشی ایشان منجر به شکل گیری انقلاب و در نهایت حکومت جمهوری اسلامی شد. هر گامی که ملت رشید و شریف ایران اسلامی بر می‌دارد بیش از پیش به وسعت افق فکری و آرمان‌های بلند و تمدن ساز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پی می‌برد. در این برهه از زمان که در گوشه و کنار دنیا مسلمانان مورد هجوم ستمگران و مستکبران قرار دارند منظومه فکری امام خمینی (ره) در ایجاد وحدت و وفاق جوامع و ملت‌های مسلمان دنیا علیه ظلم و جور و راهبردهای حکیمانه اش در نقشه راه، کاملاً مشهود و نمایان است.

مرور اتفاقات و حوادث خرداد سال ۱۳۴۲ در تاریخ انقلاب اسلامی در واقع مروری بر ریشه و خاستگاه انقلاب مردم ایران و شاخصه‌های مورد تأکید معمار کبیر انقلاب در عرصه مبارزات علیه رژیم ستم شاهی و هر نوع حکومت ظلم و جور است.

بصیرت، هوشیاری، دوراندیشی و تدابیر حکیمانه امامین انقلاب نسبت به حوادث و رخدادهای روزگار و کاربست وصایای امام راحل و منویات و تدابیر فرماندهی معزز کل قوا”مدظله العالی” در دکترین‌ها، راهبردها و برنامه‌ها منجر به موفقیت‌ها و شکست دشمنان نظام شده و ان شاءالله تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت، ولی عصر (عج) این مسیر ادامه خواهد داشت.

امروز عزت، شرف، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توسعه امنیت پایدار ملی و منطقه‌ای حاصل از مجاهدت‌های جان برکفان و ایثارگران نیروهای مسلح است که با غیرت و دلاور مردانه در مکتب امام راحل قد برافراشته اند و از ارزش‌های این نظام مقدس و آرمان‌های والای امام عزیز پاسداری می‌کنند.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تسلیت سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) به محضر فرمانده معظم کل قوا”مدظله العالی“، ملت شریف ایران اسلامی و همه ملت‌های مسلمان دنیا و همچنین گرامی داشت سالروز قیام ۱۵ خرداد و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای این قیام، در میثاقی دوباره با آرمان‌های بلند و حکیمانه این رهبر فرزانه، همچنان به تلاش خود در راستای سربلندی کشور عزیزمان بر تارک گیتی و نابودی دشمنان اسلام ادامه داده و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را وظیفه خود می‌داند و در این راه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای عزیز”مدظله العالی” از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا