وقتی صحبت از گرافیک می شود !

شاید موضوع سربازی خیلی مرتبط با موضوع گرافیک نباشد ، البته این نکته که در میان سربازان کشور طراحان گرافیک زیادی وجود دارند هم خالی از لطف نیست ، با این حال می خواهیم به یک سایت بزرگ طراحی بنر به اسم پارسی طرح ایرانیان اشاره کنیم . همیشه وقتی صحبت گرافیک می شود نرم افزار فتوشاپ جلوی چشم یا در ذهن ما نقش می بندد .

اما فارغ از اینکه معقوله ی گرافیک یک وسعت وسیعی را تشکیل می دهد و مجموعه ای از نرم افزارها در ساخت یک اثر گرافیکی مهم و تاثیر گذار هستند . بسیاری از سربازانی که رشته گرافیک را خوانده اند بر این موضوع واقف هستند . اگر شما به دنبال طراحی یک پوستر هستید باید بدانید که تمام مراحل طراحی صرفا به یک نرم افزار گرافیکی مثل فتوشاپ خلاصه نمی شود .

وقتی صحبت از گرافیک می شود ما به سراغ شرکت پارسی طرح ایرانیان می رویم . این شرکت پر قدرت تر از گذشته به دنبال اجرای طرح هایی است که ما به آن ها سفارش می دهیم . 

چرا پارسی طرح ایرانیان را انتخاب کنیم ؟

پارسی طرح ایرانیان یک شرکت قوی در زمینه تهیه ی طراحی بنر و کلیه امور گرافیکی است ، البته که می توانید علاوه بر پارسی طرح از سایت طراحی من برای طراحی بنر اینستاگرام خود کمک بگیرید . به طور کلی وقتی شما از خدمات پارسی طرح استفاده می نمایید بسیاری از مسیر را جلو می افتید ، سرعت کار شما بسیار بیشتر می شود .

دیگر نیازی نیست که فکر کنیم که از چه رنگ هایی استفاده کنیم ، چه ایده ای در سر داشته باشیم که طرح جذاب شود و … که جزو مواردی هستند که واقعا دغدغه محسوب می شوند ، خیلی از ماها که می خواهیم کار تبلیغات انجام بدیم نمی دانیم باید از کجا شروع کنیم ، چه جایگاهی رو برای تبلیغ انتخاب کنیم یا موردی دیگر … که همه ی اینها برای رسیدن به یک نتیجه خوب اهمیت و موثر هستند .

شاید پارسی طرح ایرانیان در جایگاه طرح شما کمک خاصی صورت ندهد ، اما مطمئنا در زمینه طرح گرافیکی می تواند کمک بسیار بزرگی برای شما باشد و مسیر را به شکلی در طراحی پیش ببرد که سرعت موفقیت شما در تبلیغ از نظر داشتن یک طرح گرافیکی مطلوب بیش از پیش شود .

نرم افزار گرافیک کدامند ؟

ما متخصص نیستیم . ما بیشتر در زمینه ی اخبار سربازی فعالیت میکنیم ، اما تا انجایی که از سربازان گرافیست پرسیده ایم ، نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ ، ایلوستریتور ، کورل دراو جزو اصلی ترین نرم افزار های در این زمینه هستند .