انتظامی

پلیس مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی در جلسه توجیهی مدیران لایه دوم که به تازگی حکم انتصاب خود را دریافت کرده بودند، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و اینکه انقلاب اسلامی اعتماد، خودباوری، خود کفایی، استقلال و آزادی را برای ما به ارمغان آورد، گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی در حقیقت روحی دوباره و تازه در کالبد اسلام که در حقیقت فقط نامی از آن برجای مانده بود و ماهیت و حقیقت اصلی خود را از دست داده بود، دمید.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: انقلاب اسلامی ما امروز تنها منادی اسلام راستین و اسلام ناب محمدی (ص) است که در مقابل استکبار جهانی مقتدرانه ایستاده است و مدافع مظلومان و ستم‌دیدگان جهان است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همه تلاش خود را به کار بسته اند تا انقلاب به اهداف خود دست پیدا نکند، عنوان کرد: تحمیل جنگ هشت ساله، توطئه‌ها و تحریم‌های گوناگون و … همه و همه مشکلاتی را در طول عمر چهل و چند ساله انقلاب ایجاد کرده است تا نگذارد انقلاب آن‌گونه که در قاموس انقلاب بود به اهداف خود دست یابد؛ هرچند که مسئولان ولایی و انقلابی همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار بسته اند.

رحیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز مرزهای معنوی کشورهای مختلف را در نوردیده است و پیام انقلاب در حقیقت جهانی شده است، گفت: امروز ما میراث دار انقلاب هستیم و باید با خدمت‌گذاری هرچه بیشتر و بهتر به مردم رسالت خود را به خوبی و درستی انجام دهیم.

رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد: پلیس امروز طلایه دار دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی اسلامی است که در این مسیر، مجاهدانه در دفاع از امنیت و احساس امنیت شهروندان ایستاده است و مقتدرانه با مخالفان نظم و امنیت و آرامش مقابله می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانتی است که باید به درستی و خوبی از آن حراست و نگهبانی کنیم و همه تلاش خود را به کار ببندیم تا در مسئولیتی که به ما داده شده است، بهترین باشیم، بیان کرد: لحظه به لحظه به دنبال ارتقای امنیت و آرامش مردم باشید؛ چرا که مسئولیت اصلی ما حفظ و ارتقا امنیت و آرامش جامعه است و نباید فراموش کرد که امنیت مهم‌ترین مؤلفه و بستری است که شاه کلید همه گشایش‌ها و پیشرفت‌ها است.

رحیمی با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام وظیفه و مأموریت هستیم، عنوان کرد: امروز بزرگترین عبادت در واقع خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه باید همواره به دنبال رشد و تعالی باشید، گفت: تا هستید تلاش کنید که در کاری که به شما محول شده است اثرگذار باشید.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا