پیکر سرباز شهید سروری در اصلاندوز تشییع شد



به گزارش ایرنا ، شهید رامین سروری ۲ روز پیش در ارتفاعات منطقه مرگور ارومیه در حال پایش مرز و انجام وظیفه بود که دچار جراحت شد، این سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده، به یکی از بیمارستان‌های تهران اعزام و در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر این شهید به زادگاهش روستای تربت‌کندی منتقل و با حضور مسئولان و اهالی شهیدپرور اصلاندوز مغان تشییع و به خاک سپرده شد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی ضمن تسلیت شهادت این سرباز فداکار افزود: با کمال تاسف و تاثر ناباورانه خبردار شدیم که فرزند خطه شهیدپرور مغان ، فرزند عشایر پر افتخار استان اردبیل جوان غیور اصلاندوزی جناب آقای رامین سروی به جرم دفاع از خاک میهن، امنیت ملت و تمامیت ارضی کشور به دست تروریست‌های ناپاک مستظهر به حمایت‌های مالی و نظامی آمریکا در حال مرابطه و مرزداری از کشور اسلامی به شهادت رسید. او را فرزند خودم می‌دانم و در غم بازماندگان مخصوصا در غم پدر و مادر آن عزیز از دست رفته غمگسارم.

امام جمعه اردبیل در این پیام این ضایعه مولمه را به طائفه و ایل آن جوان عزیز جنت مکان خلد آشیان و مخصوصاً  به خانواده و پدر و مادر قهرمان‌پرور آن شهید وال مقام تسلیت گفته و علو درجات و عنایات خاصه خداوندی و حشر با معصومین (ع) را برای این جوان برومند از خداوند متعال مسالت کرده است.
 

منبع:ایرنا